torsdag 7 januari 2010

SISTA DAGEN PÅ LOVET

När man är sjuk händer det inte så mycket så därav en väldigt dålig uppdatering det senaste.

Under hela dagen har jag kollat på 10 avsnitt satc och pratat lite med elin.

Imorgon börjar skolan och jag mår fortfarande inte bra.
Ska be mamma sjukanmäla mig så jag slipper gå upp så fruktansvärt tidigt för att ha naturkunskap b på östrabo i 2 timmar.
Jag ska sova lite längre och sen gå på idrottslektionen för att sen åka hem vid tolvtiden.

Anledningen till mitt dumma val att vara med på idrotten när jg är sjuk är för att jag vill och kan få bra betyg i idrott men då vill jag också vara med så mycket som möjligt + att vi är i gymmet imorgon och då ska vi lämna in en lapp men alla maskiner vi gått igenom(vi ska gå igenom alla).
SÅ detta är sista gången vi är i gymmet denna terminen (tror jag) därför är det extra viktigt att jag är där imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar