måndag 18 januari 2010

stuff

Idag mina läsare gick jag till bussen som vanligt.. det som inte var så vanligt var att bussen aldrig kom.
Jag var vid busshållplatsen 4-5 min innan bussen skulle komma så jag visste att jag inte hade missat den.
Efter ca 20minuter gick jag till en annan busshållplats där det tog 20-25minuter innan det kom en buss så missade första halvtimmen av svenskan.

Men innan svenskan slank jag till min syo och pratade lite angående eftermiddagskursen in nkb och hemsidan är nu klar för att anmäla sig, så det ska jag göra snart.


Precis när jag höll på att ta på mig skorna efter gymmet fick jag ett sms där det stod att min beställning från hm hade kommit och strax efter det ringer telefonen och jag fick reda på att min lärare är hemma med sjukt brn i morgon = ledig. Hur naajs?


Så idag har jag provat lite stuff som jag tänkte slänga upp här senare/imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar