lördag 23 januari 2010

skolan

Känner att jag måste komma igång med skolan lite nu.

I dag/i veckan måste jag ta tag i
  • Boken - måste börja läsa och tänka så jag kan få bra betyg på även denna inlämningen.
  • Naturkunskap A - har prov nästa om en vecka (måndag) och vill gärna få G.
  • Livemedelkunskap B - vi har egen planering. Eller ja, läraren har fixat det vi ska göra med vi får göra det i den takt vi vill och i vilken ordning vi vill. Tyvärr drar jag bara ut på det nu när jag få välja själv när jag ska ha prov. Men eftersom jag ska ut på praktik v 6 - 10 så är det bra om jag kan lägga i ett prov v5.
Så, helt plötsligt kommer skolan ikapp en. Har nästan inte haft några läxor/prov/inlämningar nu i tvåan men när det väl blir så kommer det samtidigt.

+ att vi har en inlämning i idrotten också. Så innan V 8 måste jag prata med min PT så vi kan göra nytt konditionstest och styrketest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar