söndag 16 september 2012

16 september

Godmorgon, har redan varit uppe i en timma och ätit frukost men har inte orkat blogga än.
Älskar att veta att jag var full igår och hade roligt men mår bra idag. helt underbart, framförallt med tanke på att jag börjar jobba om två timmar.
Det blev som sagt jag och min vapendragare jessica forsström som satt hemma hos mig ett par timmar innan vi åkte in till krogen.
Tanken var att vi skulle till trägårn eftersom jag antagligen inte kommer hinna vara där innan det stänger om två helger. var iaf sjukt lite folk så vi bestämde oss ganska fort för harrys istället där det också var sjukt lite folk. Men det spelade ingen roll, större yta att dansa på :).
Har inte fört över bilderna sen igår än men ska försöka göra det ikväl lefter jobbet, annars får ni dom imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar