torsdag 13 september 2012

nya beställningar

Nu måste jag lugna ner mig med internet shoppingen, har den senaste månaden nu beställt från nelly, forever21, asos två gånger - väntar på ett paket just nu och idag från två (för mig) nya sidor i UK.
Men det är svårt när det finns så mycket fina kläder för en gång skull, brukar vanligtvis ha svårt att hitta kläder men nu finns det mycket fint.
Kom nyss på att jag beställt från en till sida för någon vecka sen nu, ett par skor och två fotlänkar så för tillfället väntar jag på 4 leveranser just nu och som sagt fick jag ett idag och för en vecka sen fick jag min leverans från forever21.
Känns lite jobbigt att hålla inne på shoppandet när jag gick in på hm imorse och fick se att dom fyllt på med kläder, får väl se om man klickar hem något därifrån också, men förhoppningsvis inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar