söndag 30 september 2012

30 september

Godmorgon.
Igår blev det kalas vid bohusgården för att fira Sofia och hennes kompis Jessica.
När vi kom dit bjöd dom på välkomstshot och välkomstdrink, på borden stod det stora skålar med chips, godis, salta pinnar, öl och cider. Dom hade gjort jätte fint med ballonger, serpentiner, affisch med barbie och rosa på borden och lite senare bjöds det på pizza och påfyllning av shottar.
När det var dags att dra sig mot krogen hade dom fixat med chaufförer som körde oss ner till stan.
För en gångs skull gick vi till Mortens (har inte varit där sen 100dagarsfesten innan studenten i mars 2011) och det var hur kul som helst verkligen, fina män fanns det ju också så kan inte klaga. Dansade ända fram till stängning så fick spring till bussarna för att inte missa dom.

Idag mår man väl som man förtjänar antar jag men hade så himla kul igår så det får det vara värt.
Hade ju gärna varit ledig idag men ska börja jobba kl 15 idag så får väl försöka vakna till snart. Ikväll efter jobbet ska jag bara myyysa, antingen med en beck-film i soffan eller i sängen med min nya bok, längtar redan till jag får gå och lägga mig.




en bild på födelsedagsbarnet Sofia

jag fyller på mitt glas..

..för att sen spilla ut typ halva glaset över mig

snygga jessica forsström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar