tisdag 18 september 2012

Sömnlösa nätter

Ååå vad jag hatar nätter som denna, har varit sovtrött i så många timmar men när man väl lagt sig för att sova ligger man bara där och vrider och vänder på sig, vet inte vart man ska göra av varken armar eller ben. Så nu efter att ha försökt somna ett par timmar gav jag upp och satte mig här vid datorn igen.

Känner mig sjukt stressad, vet egentligen inte varför men antagligen därför jag haft huvudvärk det senaste utan att inte riktigt veta varför.

Funderar på att lägga mig igen men drar mig verkligen för det, är rädd för att jag ska piggna till om jag lägger mig igen, samtidigt som jag verkligen inte kommer få någon sömn om jag sitter kvar här.
Ikväll saknar jag att ha en bok att läsa, men funderar på att beställa en imorgon kanske. Kollade på skavlan tidigare ikväll och då gästade Erika Mitchell programmet som tydligen ganska nyligen gav ut en bok som sålt i flera miljoner exemplar. Boken heter iaf femtio nyanser av honom och är en trilogi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar