torsdag 13 september 2012

Paket

Hej nu har jag kommit hem igen efter att ha solat och träffat mina fina vänner Jessica och Amanda, blev som sagt sushi och sen efter det gick vi till espresso house.

Förhoppningsvis dröjer det inte lika länge till nästa gång vi träffas, ska förhoppningsvis träffa Amanda redan på måndag då vi planerar att träna ihop.
 
Nu har äntligen mitt paket från Asos kommit, som jag längtat! Beställde en jacka och en kjol.Kjiolen var helt okej men trodde den skulle vara snyggare, men eftersom det är så pass dyrt att skicka tillbaka kläderna tänker jag behålla den ändå. MEN jackan, jag är kär!! jag älskar den, vill sova i den, bygga en lite koja som jag kan leva i, vill inte ta av mig den! Var rädd att kackan skulle vara för stor då jag beställde den i en storlek för stort men den sitter perfekt löst.
Här är iaf kjolen och jackan som kom idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar