fredag 21 september 2012

Sommar summering

Det här kan vara en av de sämsta somrarna gällande vädret men av av det absolut bästa jag har upplevt.
Denna sommaren har jag hunnit med minst 23 utgångar + en hel veckas festande i Borlänge och då har jag ändå varit borta i London och jobbat varannan helg. Och imorgon blir det en till och nästa lördag igen, så alltså minst 25 utgångar sammanlagt. Sen när det blir oktober är det höst på riktigt.
Förutom att jag har varit fruktansvärt full hela sommaren (iaf helgerna) har jag också hunnit med en massa konserter/speliningar, jag tycker vi listar.

Timbuktu 2 gånger, Peace&Love och Göteborgskalaset
Dada Life,Peace&Love
Magnus Uggla, Peace&Love
Lars Winnerbäck, Peace&Love
Den svenska björnstammen 2 gånger, Peace&Love och Göteborgskalaset
Veronica Maggio + Petter + Daniel Adams-Ray, Peace&Love
Rebecca & Fiona, Peace&Love
Nationalteatern 2 gånger, Peace&Love och Göteborgskalaset
Melissa Horn 2 gånger, Peace6Love och Göteborgskalaset
Skrillex, Peace&Love
Rihanna, Peace&Love
Kapten Röd, Trägårn
Maskinen 2 gånger, Trägårn och Göteborgskalaset

Har som sagt också hunnit med London i sommar som var helt fantastiskt där vi var på två musikaler, Stomp och Thriller.

Har kort & gott haft den bäsat sommaren någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar