lördag 27 december 2008

FAN VILKEN VECKA

Jaa. Hela veckan också. Vad i hela friden har jag gjort? Inte ett skit. Nej det är lov och jag har suttit hemma. Fyfan för det. Lovet är snart slut och hittills har det fan inte hänt något.
Igår hade jag kunnat dra på fest men det var röd dag = bussarna går inte och var trött aom ett as (som hela veckan) och hade ingen större lust att sova på soffan.

Men ikväll, ja ikväll hörde Markus av sig och sa att det var fest. Satan vad glad jag blev. Har inte träffat honom sen skolavslutningen i sommras meeen ja, klart det ska vara ett men med. Har ingen alkohol.
Och så pratade jag med Jerry så får se om jag kanse åker till honom och umgås med han och hanns kompisar och dricker vin.
Eller så bangar jag allting och frågar victor vad han gör och kanske går några meter och hälsar på honom eeeller så blir det som alla andra kvällar/helger dom senaste 8 veckorna =hemma med familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar