söndag 21 december 2008

FILM TIMES

Nu har jag kommit hem och fått äta.

Var ju hos lotta som sagt och höll på lite. Vi gjorde pepparkakor, knäck, kola och senap, sen spelade vi xbox.

Ikväll blir det film i as många timmar, närmare bestämt från klockan 17-23;25. 6h och 25min.

17-19 Grinchen
19-21 Reine & Mimmi i fjällen
21-23;25 heartbreak hotel
eller

21-23;05 populärmusik från vittula.

Ja, vi får se hur det blir, spännande.

Special information - Mimmi som hon heter i filmen (men i verkligheten Ing-Marie Carlsson) jaja, för att komma till sak så träffade jag henne inne på H&M i strömstad för några år sen. Jag tog mod till mig, gick fram och bad om autograf och sa att jag kännde igen henne fån en .. skidresa. Har dock aldrig sätt den så tänkte titta på den ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar