måndag 8 december 2008

SKA SLUTA NU. SISTA ORDET OM DIG. KANSKE.

Efter allting har du inget att säga.
Jag har inget att säga dig. meen du borde. du borde fan kunna säga någonting. jag hatar dig nu. eller nu, jag kanske ljög men ändå inte. Det var länge sen jag började. Har inte tänkt på det på ett tag bara. Tänkte.. ja jag tänkte faktiskt ge dig EN chans, en ända lite jävla chans.. så tänker ni säkert.
Det är ingen liten chans jag pratar om. Stor, en stor jävla chans du inte förtjänar. Tror det var först.. och sista gången jag gav dig den. om du inte kan prata nu lär du inte kunna göra det sen heller. Jag är hatisk och vill slå, sparka, skada, döda.. nej inte döda.. plåga.. jag vill se blod. Jag vill se dig pinas, se hur det svider i dig. Du är inte värd en tanke. ska sluta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar