fredag 12 december 2008

INSTÄLLT

Idag kom jag till skolan tio över åtta och skulle ha min första lektion halv nio till tjugo i tio.
Vi gick till salen fem i halv. Men icke, där satt en annan klass.
Lektionen var alltså inställd och jag blev besviken, arg, ledsen och ville tillbaka till min varma säng för att fortsätta sova.

Sen vid kvart över tio (tror jag det var) var vi och kollade på ett luciatåget där Elin medverkade.
Skit bra och jävligt kul emellanåt

Efter det hade vi tjugo minuter engelska och slutade tjugo över elva för att datakunskapen var inställd.

När jag kom hem började jag skriva på min bokrecension som skulle vara inne i oktober.
Men har sagt till svenska lärarinnan att hon ska få den efter jul.
Skulle sitta jävligt fint om jag kan ta mig i kragen och göra färdigt den så fort som möjligt så kanske hon kan få den innan vi slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar