torsdag 25 december 2008

KENT

Igår var det ju jul, blev nöjd med det jag fick men gladast blev jag för julklappen från lotta.
Hon hade klippt ut bilder och texter på kent och satt upp i en ram. Jag blev så glad och förvånad att jag faktiskt börja gråt. Och sen började jag nästan gråta när jag fick av pappa.

Trodde inte julen skulle bli så bra i år som den blev, så är nöjd. Bara jävligt besviken på mig själv att jag inte åt någonting igår. Blev så jävla mätt hela tiden.

Idag har min moster hjälpt mig att möblera om inne på mitt rum så jag har fått upp tavlan på kent och ett tom anslagstavla som jag kan sätta upp kort på.

Ja, idag är det Torsdag och jag har inget planerat.. kanske träna? Ja vi får se hur det blir.

Hoppas ni hade det bra igår, och alla andra dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar