tisdag 9 december 2008

KONSERT SNART.. ?

Idag har det inte hänt ett skit skulle jag vilja påstå.

Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på thåström skebokvarnsv. 209 för fjärde dagen i rad. Bäst är han, han och kent!
Och nu när jag sitter och lyssnar på så sjukt bra musik så saknar jag konserten i sommras med kent och thåström, saknar konserten i våras med kent. Tycker det är dags att dom börjar göra nya turneringar snart, väldigt snart.

Nu borde ja egentligen göra lite samhäll, men jag orkar verkligen inte.

Idag när jag var hos skolsyster fick jag något nytt jag inte tagit innan. Det hjälpte inte. Men ändå.
Jag gick dit och frågade om hon hade något som tog bort illamående, huvudverk och värme ( nej, inte värme men jag blev helt varm i hela kroppen, började svettas och bara var varm). Fick några stora vita tabletter att tugga på. Hon sa att det hjälpte mot att man vara sur i magen och att jag fick komma tillbaka för att vila om det inte skulle bli bättre. Jag tackade och gick iväg till matten.
Mitt illamående är väl borta nu, värmen med för den delen men har ont i huvudet fortfarande.

Ikväll ska jag se på sos familj och dh. på tala om ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar