tisdag 9 juni 2009

GODKVÄLL

Helt sjukt hur trött jag har varit, både idag och igår.
Igår höll jag på att somna när jag var med en polare.. dåligt av mig, men kunde fan inte hålla ögonen öppna.
Idag är det minst sagt lika illa, vill inget annat än att bara få sova, men måste fixa det sista i skolan nu, sista provet innan sommarlovet är imorgon.
Idag fick vi reda på betygen i engelska och svenska, fick G i engelska och VG i svenska.

Imorgon Ska jag till gymt innan skolan och sen ska väl jag, jessica, emelie och jessica träffa robert en stund innan vi ska till skolan.
Vi börjar 11;25 med prov, för min del grönsaksprov för övriga klassen vitaminer och mineralprov. Efter att provet är klart ska jag kolla hur mycket jag får i mig under några dagar, protein, fett, kolhydrater, vitaminer osv.
Sen har vi en håltimma innan vi ska ha samhäll för sista gången.
15;40 ska jag till tandläkaren och 19;00 börjar mitt och lottas spinningpass.

torsdag börjar vi klockan tio och då ska vi städa våa skåp och efter det ska vi ha "kul med agneberg". Det går ut på att hela agneberg ska ut och ha kul.. vet dock intev ad vi ska göra.

fredag är det skolavslutning (änligen) och då är det tänkt att några från klassen och några polare ska ut till min stuga och ha det jävligt kul. Hoppas på en riktig hejdundrande kväll.

2 kommentarer:

  1. du är GRYM jossan VG i svenska :O :D:D

    och på fredag ska de bli väldigt roligt <3/ AMÄÄÄNDISH

    SvaraRadera
  2. AAHW :D tack amnada!! Då är inte så dålig du heller :D !!

    Ja, det var kul i fredags <33

    SvaraRadera