söndag 14 juni 2009

SOMMARPRAT

Helt sjukt att jag bara om två dagar blir ett år äldre.
Förra året hade jag tänkt på ett helt annat sätt över hur jag vill fira och med vilka.
Nu blir det som det blir, ingenting är planerat vet bara ett elin, johanna och hanna har pratat om någonting, vet dock inte vad, spännande.

Förut när jag pratade med elin sa jag någonting om att det var två dagar kvar och då hör jag pappa från köket "fyller du år snart" "ja.. om två dagar" "åh fyfaan.."

Känns inte som att jag ska fylla år, känns inte som jag kommer blir firad eller någonting men det känns helt okej, vad fan ska jag fira? 17år är onödigt.

Nästa år kommer antagligen bli den roligasrt, bästa och mest spännande sommaren för då tar jag och elin en restresa och drar iväg.

Har inte riktgigt fattat det här med att det är somamrlov, REDAN!
Detta året har gått så sjukt fort, alldeles för fort, kanske därföar man fortfarande är kvar i förra årets tankebanor ibland?

Om några dagar är det midsommar, vad händer? Vill ha sjukt kul, bli full och vara slampig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar