tisdag 2 juni 2009

2 JUNI

Igår så lagade klassen trerättersmiddag till våran eng/svenska lärare, mattelärar, klssföreståndar, lmk/hyg/näringslära lärare och till rektorn på skolan.
Var riktigt trevligt, till förrätt blev det en liten macka med skagenröra och räkor, varmrätt någon köttgryta och efterätt rabarberpaj med vaniljsås.

Efter skolan gick jag dirket till gymmet, solade lite och körde mitt program, när jag var klar kom pappa och hämtade mig.

Skulle verkligen ha behövt plugg mer i veckan än vad jag gjorde för har sjukt många engelska glosor till idag, har prov om fett tills idag ocg har prov om vitaminer och miniraler idag. Fettprovet hade jag helt glömmt av så får väl läsa på bussen in till skolan.
Idag efter skolan blir det gymmet och sen hem och plugga in för nästa prov som jag har på tisdag, det största provet klassen fått men som jag har väntat med att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar