torsdag 4 juni 2009

SJUKT TRÅKIGT

Jag har så fruktansvärt tråkigt men orkar inte göra någonting. Borde verkligen träna idga men orkar intee.

Igår hända ingenting och idag var jag och min bror i museparken och hängde en fet uppblåstbar banan runt jons hals och gratulerade honom till studenten.
Men nu, helt sjukt hur rastlös jag äär.
Borde plugga, har ett prov kvar innan sommarlovet men jag har fan ingen ork kvar. Skolan dödar.. sakta men säkert. Fan vad jag längtar till det är dags för mig att ta studenten... Student 2011, hur B känns det inte? 11.. fyfan, men men orkar väl inte bry mig så jävla mycket om vilket år det är, huvudsaken är att jag klarar två år till i skolan.

Imorgon ska vi iväg till kungälv för att fira kusinen Lina som tar studenten och efter det ska vi tillbaka till uddevalla och fira Sofia som också tar studenten imorogn.
Hoppas på att det blir varmare imoron efterom jag ska ha klänning på mig.

Nej, måste fan ta tag i skoan nu, ett sista ryck innan lov.. måste.. måste? måste jag verkligen det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar