onsdag 10 juni 2009

ONSDAG

Hade mitt sista prov idag innan mitt näst sista sommarlov.

Jag längtar till fredag sjukt mycket. Inte bara för att det blir sommarlov, utan det händer också något kul.
Massa folk ska med ut till min stuga och ha det bra som fan, hoppas vi på.

Om ca 25 minuter kommer lotta och hämtar mig för då ska vi till spinningen.

Hoppas verkligen på att Sverige vinner mot malta ikväll, hade varit sjukt bra.. men jag säger väl som jag alltid sagt.. Har dom gjort något bra sen 94? 94 var dom bra, jävligt bra. Men efter det.. tycker sverige är överskattat, vi är inte så bra som vi borde, hoppas eller tror att vi är.

Imorgon ska vi som sagt ut i naturen och ha stafett(?) med hela skoaln, vill inte! Kommer vara dåligt väder och allt.. fan. MEN Bara imorgon kvar sen fredag och då slutar vi!! Ska bli så jävla underbart. BEHÖVER fan lov, är ingen skol-människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar