fredag 19 juni 2009

MIDSOMMAR

Nu är det midsommar.. kan man verkligen säga så?
Att det faktiskt redan är här?
isf år jag säga att jag inte vet vad jag ska göra idag.. Vad händer idag?
Kanske tårta och grillat hemma med familjen + moster och en liten hund, kanske hitta en sista minuten fest?
Hoppas på en sista-minuten-fest. Känner för att inte vara nykter imorgon.

Men en ska vet jag, ska till göteborg och se thåström och ternheim den 2juli tillsammans med amanda och elin om hon har pengar kvar efter att hon sätt manson =).

Sen är det ju grebbestadskarnevalen om sisådär två veckor och problemet; vart ska man sova? Finns ingen camping där dom hyr ut till 17åringar.. + att ekonomin inte är allt för stadig. Och alkoholen, kommer den räck? kommer jag ha någon? spännande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar