tisdag 30 juni 2009

TISDAG

Kändes så fruktansvärt skönt att få ha tränat idag. Spin med lotta med jens i ledning. Underbart. Som vi svettades, ojojojj, häärligt. Jag älskar det, älskar att svettas som ett svin.

I övermorgon händer det
, som i plötsligt händer det, tredje gången jag och thåström ska på dejt. SOM JAG LÄNGTAR.

Tror jag ska gå och lägga mig snart för att kanske åka till gymmet på morgonen? Har inte bestämt mig än. Men ska jag dit måste jag göra det på morgonen, tror inte man kan andas där inne under förmiddagen.

igår hände en läskig sak, jag vaknade gick ut och la mig och solade i en timma.
När jag kom såg jag allting som fyrkanter genom ögonen, magen vändes ut och in och det kändes som jag skulle spy och svimma samtidigt som jag försökte få i mig vatten.
Vinglade bort till toaletten, satte mig i duschen och sprutade kallvatten över i mig fem minuter tills jag kunde se igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar