lördag 13 juni 2009

LÖRDAG HELA VECKAN TILL 19 AUGUSTI

Igår var det skolavslutning och jag stod för festen.

Ibörjan var det lite segt så försökte få med mig folket att köra vattenfallt men icke, funkade två varv innan folket började banga.
Det blev ist bubblan en stund så den som förlorade fick dricka. Men det gick seegt så vi höjde musiken och drog igång lite.
Efter att emelie åkte hem med sin pojk och hans polare blev det ganska segt för min del med festandet så tog det lite lugnare och satt och pratade med elin och hanna tills det att hanna skulel åka hem.
Strax efter det blev jag och elin sjukt trött, vill bara att alla skulel dra, eller kanske inte dra, men däcka. Jag ville bara soova!
Tror inte vi somna förän vid fyra tiden.


Amanda och jessica kom in och väckte mig vid elva tiden och jag mådde förvånandsvärt bra!
Fick höra att dom redan börjat städa istugan, och där ute i köket stod elin och diskade och såg söt ut.
Fanns inte så mycket kvar för mig att göra, satte på radion, hängde ut lite mattor och damsög ett rum.
När amanda, jessica, jessica och emelie hada åkt slängde jag mig in till köket och dukade upp till frukost.


Igår kväll bleb jag buden på fest en snubbe skulel till ikväll, han fick dock aldrig mitt nummer och inte jag honoms så det sket sig ju lite..


Var himla skönt att komma hem, ställa sig i duschen, sminka av sig, få ur alla spray och ta på sig en badrock.


På tala om badrock så kanske ni komemr ihåg att vi har en trasig pool här ute? eller ja.. spabad.. Delarna fårn kina har kommit!! Men inte ska jag ropa ja förän jag är över ån, eller vad säger man? Inte säkert det funkar emn nu är dom här, alltid någonting.


Igår opererade pappa sin axel pga en trasig sena(?) som var halvt av, så nu går han runt här med en fet ställning på axeln, sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar