söndag 31 maj 2009

SISTA MAJ

Igår kom lotta hit så vi grillade och spelade kubb 5 - 6 gånger.
Har kommit på hur dålig jag är, vi bytte lag hela tiden (mamma pappa bror lotta och jag) och av någon anledning förlorade Alltid det laget jag var med i. En gång slog jag ner kungen :(.
Måste verkligen träna på kubb för ska bli mästarnas mästare.
Herregud, tiden bara rann iväg igår, när jag hade gått och lagt mig och klockan var runt ett tiden kom jag på "fuck, jag skulle ringt elin!!". Var på väg ut för att hämta mobilen men kom på att hon skulle iväg tidigt idag och ville inte väcka henne.

Idag hoppas jag på att jag ska orka ligga ute i solen längre än igår, var 37 grader på baksidan iår så orkade inte vara där så länge..

Nu ska jag och mamma ut och gå eller jogga, har inte bestämt mig än.



Maten som vi åt igår, sjukt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar