tisdag 12 maj 2009

TISDAG

Christians pass var as bra och skit roligt som alltid tillsammans med lotta.
Men för att övergå till något helt annat: KENT SKA SLÄPPA EN NY SKIVA.
Jag är lycklig, vet att många andra också är det. Har ingen aning om när den ska släppas, tror dom håller på att gör den. Kanske skriver en låt nu? ååhå jag längtar tills den släpps. Hoppas verkligen dom drar runt på turné i samband med att dom släpper den ny skivan. Skulle vara så jävla underbart att se dom igen, var så längeseeeeeeeeeen.

Idag hade jag eng NP i tal. Jag amnada och jessica satt och pratade och det kändes bra. Helt otroligt. Det måste ha gått bra för mig! När jag säger bra menar jag att jag får godkänt! Känner aldrig att det går bra för mig i engelska men idag satt det! Underbart. Visste dock inte att vi skulle ha det idag men det kanske var bra, hann aldrig bli sådär jobbigt, äckligt nervös.

Imorgon är det NP i matte A, utan räknare. Vi får väl se hur det går. Våran klass ska göra det tillsammans med hr, inget jag tycker om. Kommer känna mig stressad när jag sitter där ensam och ser att alla andra går och lämna in pappret med en suck.

Efter NP så har vi hygien och samhäll, skulle haft matte också men den var frivillig så det blir inget med det. VET att jag skulle behöva varje liten extra stund jag kunde få för att få hjälp med matten men jag orkar inte. Är så nära slutet nu, börjar nästan se ljuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar