torsdag 14 maj 2009

TORSDAG

Igår blev det en skön stund på gymmet och i solariet.

Idag blir det badhuset, åh vad jag hatar badhuset. Att stå där nästan naken medan man väntar på att få veta vad man ska göra för att så fort som möjligt få bort allt äckligt klor ifrån kroppen.

Idag ska jag och lotts på spinstyrka, ska bli spännande.

Igår fick våran klass veta en underbar sak.
Alla vet väl att vi är lediga torsdag och fredag?
Vi är lediga onsdag, torsdag och fredag. Hur underbart är inte det?

Ska nog till göteborg nästa fredag och kolla om jag hittar något till skolavslutning.

Igår när jag och mamma var på torp hittade jag massa fina skor, dock kostade nästa alla 1000kr vilket gjorde att jag blev lite mindre sugen.. men ändå inte.
Har också hittat ett par nya levis jeans jag vill ha. Fast eftersom dom kostar 1200 kan ajg ju bara glömma dom.. men jag vill ha dom!

Nu ska jag till bussen så jag inte missar matten.
Hoppas verkligen jag får G på alla nationella i matte och så för isf slutar min matte nästa vecka. ALDRIG MER MATTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar