onsdag 27 maj 2009

ONSDAG

Igår blev det en liten annorlunda träning.
Vi var där och stämplade in, när passet skulle börja kommer en från receptionen i och säger att vi inte har någon ledare.
Efter en luten stund kommer christian in (som då skulle börja med cirkelgym) och sätter på skiva som är till hans pass. Han säger att vi får trampa igång och att han inte kan stanna för att dom i cirkelgymet behöver honom där. Så vi sitter snällt kvar och kör ett helt pass utan någon ledare. Bra gjort! Hade lika väl kunnat gå där ifrån och det hade vi gjort om det inte var chritans skiva.
Men idag ska iaf christan ha sitt spinpass så om ett tag komemr lotta och hämtar mig så ska vi dit och idag med en ledare.

Idag fick jag G i matte!! GRATTIS TILL MIG. Hade en grej att göra för att bli godkänd och det fixade jag idag så idag kan ha varit in sista mattelektion i hel mitt liv!
Vi hade EU provet idag och jag blev godkänd på ddet vilket innebär jag inte behöver göra några fler prov eller tester (vad jag vet) så är godkänd där med, känns så jävla braa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar