måndag 18 maj 2009

UNDERBART?

Fick precis höra att vi kanske är lediga på måndag också, det hade ju bara varit så jävla underbart.
Blir ju nästan en hel vecka isf, onsdag till måndag, man kan ju hoppas.

Känner mig mycket bättre nu, mycket bättre nu när jag fick höra detta faktiskt. Känns bra att bara vara i skolan en dag denna vecka.. ååh känns att det är nära nuu. så jävulens nära.

Jag och mamma satt och kollade på gamla kort på mig. Har redan börjat kolla efter en bild till min student och jag tro vi hittade Den.
En bild på mig när jag är 10år och har en stundentmössa på mig och håller i en uppblåsbar champagne flaska.. men men det är lååångt kavr till studenten, tyvärr. Hinner nog ändra mig några gånger innan det är dags för mig och den stor dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar