måndag 25 maj 2009

IGÅR..

Igår kändes det som dagen bara rann iväg, man vaknade och helt plötsligt skulle man gå och lägag sig, skumt det där.

Igår åkte jag mamma och lotta med pappa till trollhättan för att gå runt på överby. Jag fick köpt mig ett par skor så jag är nöjd, nästan.. vill fortfarande ha skorna från zara.
Fick också köpt några saker till studenten som vi ska hänga runt halsen på folk.
När vi var på väg hem blev pappa sugen på pizza så vi svängde in på torino och hämtade två kebab och två anda pizzor. Efter en stund kom lotta och hämtade mig och vi åkte till friskis.
Besvikelsen var stror när vi kom in i sinsalen, fel ledare. Jag gilalr inte passet överhuvud taget.. plågade mig igenom 4ominuter. Efter det skulle vi igentligen fortsätta in till cirkelgymmet men vi banga, vi orkade inte med ledaren längre.

Igår hann jag också med att gå igenom samhällprovet om EU som vi har på onsdag och livsmedelskunskapen som vi har till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar