måndag 18 maj 2009

MaTTE? LMK? ARTIKEL?

Imorgon är det som sagt NP i matteA och jag är inte nerbös. Dett är konstigt. Har inte varit nerväv över något NP denna terminen. Känns riktigt bra. Hade detta varit för ett år sen hade antagligen anledningen till att jag var hemma idag berott på nervosiete och inte en förkylong. Förr kändes det som jag skulle spy en vecka innan NP. Men nu.. känns helt okej. Det ända som känns är att jag är besviken på mig själv över att jag inte har gjort det lätatr för mig - jobabt med det lärarna har gett mig. Men men, antar att det var därför jag åkte till skolan idag.

Sitter med LMK boken i knät och funderar på om jag ska öppna de och kolla hur mycekt jag har kvar att svara på inann jag kan börja plugga in det.. spännande.
Funderar över vad jag ska börja med, Matte? LMK? Artikel?
Har inet tid att fundera på vad jag ska börja med, men jag vet intee.
Allt är tills imorgon tyvärr annars hade jag börjat plugga på det somm skulel komma först..

Nej, nu får jag ta mig fan börja jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar