torsdag 28 maj 2009

V+G VAD BLIR DEEET?

VG!

Fick tillbaka engelska np idag och jag blev glad, överraskad, lycklig och förvånad!
speaing fick jag VG!! HELT OTROLIGT. Trodde aldrig detta skulle hända mig av alla. Men det hände och fy i helvete vad stolt jag är. Det andra gick inte alls bra men det skiter jag i för detta övervägde allt.

Så vad har hänt idag?
vi hade vår sista idrottslektion idag, hade orientering med amanda och micke, gick ju åt helvete men efter en timma kom vi i mål.
Vi hade våran sista datorkunskap idag.
Hade engelska och sen slutade vi.
Gick med jessica och väntade på hennes buss och hade as kul, kom på att vi är ganska lika.
Efter det gick jag raka vägen till gymmet och la mig i solariumet och var i gymmet i en timma och sen kom pappsen och hämtade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar