söndag 17 maj 2009

SÖNDAG

Fan, förkylningen blir fan inte bättre. Är tör i näsan nu och massa slem i halsen (så myyysigt).
Kunde inte andas med munnen i morse på grund av att halsen var full med slem..
Idag blir det alltså ingen spinstyrka. Hoppas jag blir bra tills imorogn så jag kan gå till skolan imorgon. Kan verkligen inte gå om jag mår så här eftersom vi har praktiskt imorgon och ska sälja.
Men måste ändå till skolan för att hämta en bok, har läxa till tisdag och fick inte med mig boken hem. Men men, får se hur det blir, antagligen åker jag bara in och hämtar boken någon gång under dagen. Blir antagligen inget gym imorgon heller isf..

Igår kom lotta hit med lilla nisse och dom är fortfarande här!
Tror varken mamma pappa eller lotta mår särskilt bra idag ha-ha, jag njuter lite av det. Dock känner jag mig själv ganska bakfull idag.

Ååh, denna veckan kommer nog kännas ganska bra.
Förhoppningsvis mår jag bra imorgon, så imorgon blir det kanske skola, på tisdag har vi NP i matteA, läxförhör om mjölkprodukter tror jag och så ska vi ha redovisning i hygien i smarbete med datorkunskapen. Sen blir det ingen mer skola den veckan. Underbart.
På onsdag ska jag nog till göteborg för att se om jag hittar några kläder till skolavslutningen. Den är nära nu, riktigt nära. Börjar känna vibbarna, se ljuset i den långa mörka tunneln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar