lördag 30 maj 2009

HITTADE MANNEN I MITT LIV

ja, det stämmer hittade fan mannen i mitt liv på liseberg igår. Ni skulle sätt blicken, den där supersöta killen som känns lite blyg och är skön som fasen.
Jag vill ha han, han vill ha mig men vi vågade inte riktigt hela vägen igår, sorgligt att aldrig mer få se honom. Men jag klarar mig utan en super söt snubbe på ca 25bast och är charmig med ett par fina ögon och sött ansikte.. det är lugnt.
Jag vet att han stötte på mig, han bestämde dejt sen, HAN, inte jag.

Liseberg var iaf sjukt kul igår, fy fan vad vi skratta och fick stämningen på topp.
Tror fan jag åkte allt igår.
Ni skulle sätt min cool lugna fejs igår på uppskjutet. Jessica och Johan fick någt att prata om.. "hon rörde inte en min, hon såg precis lika dan ut..shiiit :O" Ha-Ha, jag vet.. liseberg skrämmer rmig inte, bara gasten men den räknas fan inte.
Det var bara två gånger jag skrek utan att göra mig till, det var på höjdskräcken när dom släppte ner oss, var verkligen inte beredd
Anda gången jag skrek var när vi åkte den ny lilla nyckelpigan som nu heter rabalder. Vi var ingång och vi ser hur det är ett litet vattenfall framför oss, det slutar inte rinner så jag börjar skrika.. men vi klarade oss ganska bra.

Idag ska jag nog fan satsa på att sola, meen måste fan plugga, hatar det men måste bara göras annars kommer jag ha ångest över att det går dåligt när jag hade möjligheten att göra något bättre av det.

Jag vill fortfarande ha han..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar