onsdag 14 oktober 2009

DET GÅR INTE BRA NU

JAG VILL inte leva en dag som denna.

humörsvängningar så det liknar ingenting.
Kan inte kontrollera mig själv, nej det är sant!
Jag får sammanbrott.
Jag kan inte visa känslor, jag gillar det bara inte och just nu är jag så jävla känsloladdad. Jag är ledsen, jag har gråtit 4-6 gånger IDAG. Det är mer än jag gort på ca.. ett halvår? Jag ligger bara gå golvet och skriker, slår och sparkar. ÅNGEST. Det finns ingenstans att ta vägen, vill bara gömma mig, får panik av att se folk, även min egen spegelbild gör mig förbannad och jag börjar gråta igen.

SKA BLI så in i helvetes jävla skönt att börja med nya p-pilelr imorgon, YAZ. Japp, YAZ är det som gäller nu och bort med neovletta.
Hoppas att yaz gör undervärk och får bort mina humörsvängningar för jag står inte ut. Jag klarar verkligen inte av det. Herregud.

Tror mamma sjukskriver mig imorgon för som det är nu.. jag skulle inte klara av dans två timmar på morgonen, livsmedel b i 70minuter med klassen som hela tiden är så glada.. varför är ni alltid glada? Och sist.. och det värst.. två timmar naturkunskap B.. NEJ tack. Att behöva låtsas vara trevlig, glad och låtsas att man inte mår skit en hel dag. Aldrig.

Jag saknar mitt känslokalla jag. Sånt här är så.. inte jag. Känner mig så fruktansvärt töntig och osäker.. varför gråter man?


Nu ska jag tillbaka till The OC och gråta lite till..
Kollade klart på första säsongen igår kväll så ska se tredje avsnittet på säsong två nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar