söndag 18 oktober 2009

SÖNDAG KVÄLL

Igår hade jag ju sån fruktansvärd värk så det var inte riktigt klokt.. Idag är det bättre men långt ifrån bra.
Min hals.. herregud sån värk jag har, kan man ens få träningsvärk i nacken/halsen? Måste ha sträckt den?

Har också kommit på en till anledning till varför jag har sån outhärdlig värk i min rygg.. benpressen.
FYFAN vad dum jag var.. Jag spännde magen, men inte tillräckligt och då pressas ryggen ihop, Inte bra! Tror jag fick svaret av mig själv nyss. Men man vill ju ta så mycket vikt som möjligt och blir man skadad så.. Nej det är inte värt det, kanske.. Stoltheten.. det är något man helst inte sviker.



I morse när jag vaknade och tog mig ut ur mitt rum såg jag att halva vårat kök är borta. Vi ska ju skaffa fjärrvärme snart, tror dom kommer in i huset nästa vecka och innan det ska vi tapetsera om i köket och få bort allting från väggarna i alla rum där sladdar/kablar/rör(?) kommer att dras.
Blir kul sen när allting är klart för då ska vi skaffa nytt kök också, japp allting, ny spis, ny diskmaskin och ny kyl och frys och nya skåp/bänkar och ja Allt, som det ser ut nu.
Men innan det måste vi bara hitta ett kök vi vill ha och en tapet, haha.


Tror jag ska gå och lägga mig nu, läsa lite naturkunskap A hade inte skadat men orkar inte, som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar