onsdag 28 oktober 2009

RÖD

Herregud vad trött jag är, på ALLT.

Är sovtrött med, det är lov och jag fick ställa klockan på halv sju för att åka ivåg en timma senare till mammas jobb. Är verkligen tråkigt.. Att sitta i ett rum och vänta på att tiden ska gå.

Är kallt hemma..


Just det, anledningen till att jag gick upp tidigt var för att fjärrvärme-snubbarna kom hit i morse.

Så nu är det kallt här hemma eftersom inte elementen är riktigt klara med rör och sånt.
Allting står mitt i ingenting, elementen är sååå fula och det värsta av allt, det är fredag om några timamr och jag har ingenting att dricka.. Har lagt ner så jävulskt mycket på denna fredagen så om det inte löser sig så.. ja, jag vill inte tänka på det.


Medan jag var på mammas jobb idag fick jag lite tid till naturkunskap b (som jag har omprov på fredagen V45. Men jag förstår inte, det går verkligen inte in.. och jag förstår inte varför jag bara inte kan förstå det, jag vill men någonstans så låser det sig..

Nu ska jag tillbaka till att inte göra någonting .. se på OC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar