lördag 3 oktober 2009

LÖRDAG

Vet kanske äntligen hur jag ska göra för att musklerna ska böra växa till sig igen.
För i början är det ju alltid så att det rullar på fort och på nån månad har man nästan dubblat vikten på allting och sen står det stilla.
Nu ska jag försöka ändra på det och göra lite ändringar i mitt schema som min pt och jag fixade för ganska länge sedan.



Lotta åkte nyss här ifrån och jag har saknat henne, mer än jag trodde.
Hon hade blivit så himla brun och jag blir bara mer och mer sugen på en utlandsresa.

Känns skönt att jag faktiskt har pluggat idag.
Brukar alltid bestämma mig för att "imorogn pluggar jag" men brukar inte bli så mycket av det, kanske några minuter innan man tröttnar.
Men idag har jag ändrat lite på min läsdagbok som ska vara inlämnad på måndag och så har jag pluggat lite på recepten som vi har prov på på måndag så eftermiddag/ikvällen kommer nog gå åt till lite naturkunskap b, film/tv och taco med mamma och bror.
För ungefär 2 timmar sen åkte pappa hemifrån, han ska till milano och kommer inte hem fören torsdag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar