lördag 24 oktober 2009

LÖRDAG KVÄLL

Ja, det var ju ett tag sen jag skrev här, antar att det inte händer så mycket.. men jag brukar ändå inte skriva om så viktiga saker så dumt undantag.

Vet inte när jag skrev sist så vet inte vad ni redan vet så nu kanske jag skriver om något jag redan berättat.


I torsdags skulle jag haft dans två timmar på morgonen men vi kollade på treornas projektarbete ist. Så vi såg en pjäs eller vad man ska kalla det som tre personer medverkade i, var ganska kul. Tycker det är riktigt kul att se när människor verkligen kan bjuda på sig själva, önskar jag jag själv var lite mer så.
Efter det fick vi se två tjejer i tran som gick dans och hade satt upp en egen där som skulle uttrycka vart ifrån dom fick sin styrka.

Hade prov i torsdags också som jag knappt kollat på men efter att jag suttit med det i ca 30minuter och lämnade in det till läraren så visade det sig att det hade gått riktigt bra ändå.

I fredags hade vi naturkunskap där vi labbade lite, kollade på lökceller och på mossa.. inte så kul. Sen var det idrott och då hade vi ki-box och efter det blev det solning och gymmet.

Idag åkte mamma och pappa till göteborg för att ha en överraskningsfest för pappas "tågluffar polare" som fyller 50år idag.


Ska snart gå och lägag mig, är verkligen trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar