fredag 9 oktober 2009

TRÄNING

Naturkunskapen igår ja, det gick ju verkligen som de gick.
Var klar efter tio minuter och lämnade in de tio minuter senare.
Borde egentligen börja plugga redan nu eftersom jag ska göra omprov men finns ingen ork eller lust.


Gick till gymmet efter skolan och pratade med min PT om att göra ett konditionstest och det visade sig att han hade en ledig stund så jag bytte om och sen var det bara att köra.
Körde step testet med 95 slag per minut i tre minuter.


Jag frågade honom också om jag kunde få köra ett styrketest med det hade dom inte så jag började köra mitt gymschema. Efter ett tag kom min PT tillbaka till mig och hade massa olika förslag på hur vi skulle kunna testa min styrk. Efter att vi pratat om det lite gick han iväg och jag fortsatte med min träning. MEN efter ett tag kom han tillbaka med fler ideér så nästa fredag, om en vecka alltså, så ska jag och han kolla min maxstyrka på sjukt jobbiga sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar