onsdag 28 oktober 2009

KENT, KENT OCH ÅTER KENT

ÅÅHÅ har inte fattat att jag faktiskt ska få se kent snart igen.. om typ.. fem eller fyra månader, MEN skit samma. Jag ska se dom och det är det som räknas, med elin.
Jag & Elin tillsammans med kent kan inte gå fel. Hittils ar det varit två lyckade konserter med kent, och elin!
Nu gör vi det igen och jag känner det, det känns så in i helsike jävulskt underbart.

Sitter för tillfället och lyssnar på lite live från kent, Mannen i den vita hatten (16 år senare) med extravers, (naturligtvis) som är min favorit. Det är någonting med hela den som bara gör den så ÅÅH, kan inte sätt rätt ord. Inga ord.
Bara början, när man hör musiken så är det någonting som händer i mig och bara.. allt bara släpper.

Snart, den 6 november släpps deras ny (förhoppningsvis) efterlängtade skiva Röd.
Har läst om att det ska vara en fortsättning på tillbaka till samtiden. Men det återstår att se, hur som helst, hoppas jag den är riktigt jävla bra. Har höga förväntningar för som jag längtat efter att dom ska göra någonting igen.
Den 6 november köper jag den nya skivan, ni med väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar