lördag 17 oktober 2009

STYRKETESTET

Igår efter skolan gjorde jag styrketestet med min pt stefan och anna som är kostrådgivare.

Gick faktiskt mycket bra och jag är NÖJD!
Har gått och varit orolig hela veckan för den dagen, men det gick som sagt bra och jag fick en massa beröm av dom.
Blev väldigt förvånad över att jag gjorde 826 situps.. Tyckte synd om stefan och anna som fick sitta i ca 28(?) minuter och räkna situp efter situp.

Förutom situps gjorde jag också armhävningar, benpress, knäböj, rygglyft, chins och elit situps. kanske gjorde jag något mer men kommer inte ihåg. Allt som allt tog detta testet 1h och vi ska ta en uppföljare sen vid jul för att se om jag förbättrats. Till nästa gång ska vi byta ut de siup jag fick göra, så nästa gång ska jag ligga med benen på en höjd och inte göra vanliga situp på golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar