fredag 19 februari 2010

förkylningsblåsor

Har två feta förkylningsblåsor på insidan av min underläpp. Det är vidrigt.

Musikaftonen igår var trevlig och det var kul att se/höra elin igen.


Nu är det fredag och snart helg, kommer bli en lång dag idag.
Jobba på Spara 8-16 och sen åker pappa och jag till gymmet så jag får sola och såklart gymma.

Kollar på klockan och inser att det är 15 minuter kvar tills bussen går.
Nu ska jag packa ner det sista i väska, smörja in mina händer med mjukgörande (vintern är ju ett helvete för alla men speciellt om man har torra händer innan), ta på mig min varma jacka, vantar och mössa.
Ska också kolla vilka skor mamma tog idag, kanske har hon lämnat ett helt-okej-snyggt-par hemma? Isf får det nog bli dom istället för min converse som jag haft hela hösten/vinter.

Nej nu börjar jag få brottom på riktigt, hade inte varit kull att komma för sent.


Ta hand om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar