onsdag 10 februari 2010

praktikcarlingströja

Kom nyss hem från torp (carlings).

Har blivit kär i en grå tröja som jag tänkte att mamma skulle få köpa till mig idag men när jag provade den var den alldeles för stor.
Jag fick hjälp av min blivande man och han visade massa andra tröjor och till sist hittade han något som föll mig i smaken.
Det var en blå snygg tröja, kan slänga in en bild på den i veckan.

Direkt jag kom in i affären undrade han hur konserten med thåtröm hade varit, hur naajs liksom?

Slutade med att han bad mig hoppa upp på disken, YES tänkte jag nu vill han ligga men nej, jag hade ett larm på tröjan som skulle bort innan jag fick lämna affären.

Och detta skriver jag enbart för att jag inte kan berätta det för flickorna i klassen (vet att ni vill veta allt om mig).


och så var det dethär med praktiken, känner att jag börjar komma in i det lite mer men finns fortfarande mycket att lära.

Idag började jag med att
  1. grilla kyckling, kycklingklubbor och kycklingben
  2. packa upp varor
  3. skära potatis i klyftor
  4. lammfärsbiffar
  5. delade massa ostar i mindre bitar
  6. fronta
  7. packa upp varor
  8. paketera kyckling
Tror jag fick med allt där.

Nu ska jag äta kvällsmat och mysa runt i min blå tröja.

PS. chefen på carlings har en likadan fast i röd, hur coolt är inte det?ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar