fredag 26 februari 2010

Onsdag Torsdag & Fredag

I onsdags fyllde som sagt Hanna 18år och det var en mysig/skön/rolig kväll.

Jag kom hem till elin och hon blåste upp ballongerna som jag hade med mig och sen gick vi upp till hanna.
Hon och hennes kusiner hade fixat med mat och sen stod elin för tårta och jag för godis.
Tyvärr var det typ bara elin och hanna som åt eftersom jag hade så jävulskt ont i min hals/öra att det knappt gick.

Mot slutet av kvällen när hannas kusiner & moa hade gått hem satt hanna, elin & jag kvar och pratade om .. mycket. Det var skönt att göra det.

Torsdag. Skulle försöka mig på att gymma med bihåleinflammation och pensellin.. gick inte alls. blev tio benböj och tio utfall på vardera ben och sen sola i 20min. Efter det gick jag upp till tandläkaren och förhoppningsvis börjar det hända saker snart, om jag förstod rätt.

Fredag.
Skulle ha fått första sprutan av tre idag (livmoderhalscancer) men eftersom jag går på pensellin bokade vi en ny tid och åkte hem igen.
Till lunchen blev jag av med oskulden.
Oskulden till att äta sushi. Det var inte äckligt men det var inte heller speciellt gott. Kanske får ge det mer än en chans?

närbild.inte närbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar