måndag 8 februari 2010

lite mer mig

Hade jag gjord det jag velat hade det varit långt ifrån det jag måst göra.

Det finns så mycket jag vill och det finns så mycket jag i mig som jag aldrig släpper fram/visar och jag undrar hela tiden varför.
Varför kan jag inte var den personen som jag faktiskt är.
Tror bara det är brist på självförtroendet, bryr mig för mycket om vad andra tycker.
Helst skulle jag vilja han svart stuprör, vit skjorta, svarta hängslen (som används som hängslen och inte bara hänger längst sidorna på en), kavaj och hatt.
Men folk har aldrig sätt mig så och jag tror att man har svårt att ändra bild av någon man tror sig känna.
Tänk om någon på hela jorden skulle känna mig, hade känts stort.

Vad jag vill är att dansa. Dans varje jävla dag och hoppa av skolan. Hålla på med kostrådgivning & vara PT. Men mest av allt dans eller modell.

Jag skulle vilja skissa upp min lägenhet och sen bara ge den till någon som kan fixa den precis som jag vill.
Jag skulle resa för alla mina sparade pengar, skulle resa överallt och försöka se lite hur livet är på andra ställen.
Kanske skulle jag kunna göra skillnad för iaf ett litet barn.

Och med detta inlägget har jag lämnat ut lite mer av mig och någonting som aldrig kommer hända.

1 kommentar:

  1. jodå jossan, tro lite mer på dig säjlv men vet precis hur du känner har själv vart där.
    då jag bara bryr mig om vad andra tycker, men nu gör jag det jag vill, har på mig vad jag vill.
    ibörjan är hemsk men NU mår jag super.

    Amanda Johansson :)

    SvaraRadera