fredag 5 februari 2010

THÅSTRÖM

Jag ska snart gå och lägga mig men först ett litet inlägg.

Efter skolan gick jag och amanda till cactuz för att ta en sallad.
Tågresan ner till Göteborg gick hur bra som helst.
Vi stod utanför liseberg och köade i ca 1 timma för att sen rusa in och hamna längst fram där vi väntade 1 timma till.
Förbandet var bra.

Idag var Thåström bra. Han var galen och bra. Mindre galen än sist gång jag såg honom i lisebergshallen och mindre, kanske hänger ihop?
Men efter att vi ropade in honom för andra gången så hände det. Han lyft hela konserten.
Fan fan fan. Det var bara han. Han var naken och rak. Inga konstiga sprättar. Bara rakt, stilla och ärligt. Och jag grät. Det gick inte att hålla tillbaka, han var helt jävla underbart bra och snygg.
Och han slutade där, när han var som bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar