onsdag 17 februari 2010

propyderm

Jag lever.

Har inte skrivit mycket här det senaste med det beror nog på praktiken. Är så himla trött i kroppen och ja, hela jag vill bara sova.

Idag blev det iaf gymmet och fan vad skönt det var.

Imorgon är det torsdag om jag inte tänker fel?

Snart är lovet här och vad händer då? Har iaf lite småsaker som ska göras.
Torsdag tandläkaren.
Fredag läkaren, ska ta första sprutan mot livmoderhalscancer.
Onsdag kommer iaf någonting roligt att hända. Ska fira hannas 18årsdag då, var läängesedan jag såg henne.

Efter lovet, 3/3, ska jag göra nya test med min pt. Sista konditionstestet och styrketestet. Tror inte något av det kommer att gå som jag vill men det beror bara på mig. Har inte tränat så mycket som jag velat göra det senast. Har liksom inte funnits någon ork.

Angående det jag skrev om att jag hade en idé om bloggen.
Kommer inte häda på denna men kommer antagligen inom kort göra en ny blogg som jag kommer länka till. Om jag vill. Har inte bestämt mig än om jag vill vara anonym så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar