fredag 19 februari 2010

långdag

Det blev som sagt en lång dag idag.

Gick upp klockan 06:någonting typ 00 och kom hem 18:30.

Idag på jobbet träffade jag på min förra underbara svenskalärarinna (högstadiet). Har mycket att tacka henne för. Hon fick mig att förstå att jag kunde. Att jag inte var sämre än någon annan. Jag fick en vändning helt enkelt och kanske tack vare det fick jag mitt VG i svenska A förra året.
Iaf, fick berätta detta för henne och hon titta bara på mig och sa med samma röstläge som innan
Men det har jag vetat hela tiden, det är ju inget konstigt med det. Du var så nära att få det av mig med.

Nu till något annat.
Gym. Det blev en solning och köra igenom mitt gym-schema. Kändes bra, så pass bra att jag la på lite mer vikt på en av övningarna.


Ska bli skönt med lite sömn snart/slippa vakan av väckarklockan imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar