lördag 10 november 2012

10 november

 28 oktober sista dagen/natten.Jag och en av grannarna gick upp til en av strandbarerna och tog varsin vodka/sprite som bara smakade sprit haha, och efter ett tag fick jag med mig tjejerna upp två till groggar och som dom blandar där nera blev man berusad väldigt fort. Efter stranden (i berusat tillstånd9 kom vi på att vi måste kolla igenom affärerna en sista gång. Gör det inte berusad haha herregud, i en affär slängde dom kläder efter oss och i en annan affär blev vi utkörda då vi prutade alladeles för mycket. Och någon gång mellan stranden och affärerna bestämde sig jag och jessica för att få användning av badkaret tillsammans och passade på att raka varandras ben??  hahah helt sjukt vad man varit med om/utsatte sig för den här sista kvällen, är det all in så är det antar jag, men kommer jag inte berätta här.

kl. 11.36



kl. 16.05

kl. 21.23



kl. 01.40

kl. 02.30


kl. 04.13
fick in sista beställning långt efter stängning då dom egentligen slutar server kl 3? om jag minns rätt.
Vi hade lagt alla pengar på första helröret inne på lsavegas, sen gick vi till robin hood och dansade någon timma innan vi gick tillbaka till lasvegas igen. En av grannarna gick iväg och pratade med en av bartendrarna och vi ser hur han hoppar upp på moppen bakom en av bartendrarna som kör iväg med honom. Som sagt hade vi redan gjort av med alla pengarna så han fick skjuts hem till hotellet för att hämta pengar att betala helrör nummer två denna kväll.
Personalen verkade inte ha något emot att vi blev kvar ett par timmar efter stängningstid iaf.
vad som hände sen, en jävla lång efterfest som jag inte trodde jag skulle få vara med om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar