fredag 16 november 2012

16 november

Hej.

Morgonen kunde ha börjat bättre än de gjorde.
Vaknade av att jag tyckte att jag hörde någon ring på dörrklockan tå gångener men tänkte att jag måste ha drömt.
Hör hur min mobil ringer och så är det pappa som har glömt nyckeln och behöver komma in. Vad klockan var? Alldeles för lite!! typ 07:45..
Somnade iaf om sen och fick sova till 10:15. Bokade en soltid till 11:30 och sen hem till elin och mysa lite.

Direkt jag kom hem fick jag tömma bilen på sommardäcken och hitta ett bra ställe att förvara dom på.
Kom in och gjorde en inköpslista med pappa innan vi åkte till affären och så fort vi kom hem igen började jag med middagen, laxburgare. Även om det inte känns som jag har gjort något idag har jag faktiskt gjort något hela dagen verkligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar